Så typiskt.

Har haft en underbar helg.
Grillat, kört skoter, åkt pulka, fyllt år, solat och bara myst.
Inga måsten, ingenting. Första helgen på ja, jag vet faktiskt inte när vi hade det sist.
Vi hittade ett fint hygge på lördagen där vi grävde ner oss och småtjejerna åkte pulka med tjo och tjim, även lite gråt ibland och vädjan om att "bär mig upp...dra mig upp" men näerå, kan man åka ner så kan man gå upp. Hård värld, bara att get used to it. Redan i pulkbacken faktiskt.
Så efter en underbar helg blev det då måndag. Så typiskt.
Hundjävuln smet iväg på byn.
Jag hängde ut våra täcken på vädring och vad händer, det börjar spöregna.
Morfar skulle få komma hem men har fått magsjuka.
Snön som vi skulle ha kvar i några helger till för fler underbara skoterutflyktshelger med steka souvas och grilla parisare kanske inte ens ligger kvar nästa helg. Ska det fortsätta regna på detta vis så är det snart barmark.
Så typiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0