Kalas, fika, SOCKER!!

Jaja, jag erkänner.
Jag är en sucker för socker. Det går inte att gömma sig för det, ignorera det eller bara låtsas om som att det inte finns där. Hej, jag är sockerberoende. Jajjamen!
Kalasen bara avlöser varandra dessutom, inget tråkigt med det. Sockertarmen hoppar av lycka.
Oj så lycklig jag blir efter en kaka. En chokladbit eller en bulle. Särskilt när det är dags för tant röd att hälsa på. Neka mig choklad då och se mig koka. Att det kan bli så! Att man kan bli så knäpp.
Det är ju bara socker liksom, hur svårt kan det va? Hur svårt kan det va att bli av med överskottet efter graviditeten? SKITSVÅRT när man är en sucker för socker.
Ingenting blir ju liksom bättre för att jag älskar att baka.
I surrender. Sockret, du vann.
Men ingen är sötare än mitt lilla socker, HAN är jag verkligen ett offer för. Han har hela mitt hjärta och lite till. Whatever, whenever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0