Kroppen skriker: trääääänaaaa..

Efter en svängom med både snabeldrake och skurmopp här hemma är huset strålande rent och blänkande igen. I ungefär en timme till, sen kommer hunden in...

Hursom, jag är svettig! Det blänker i min panna och det känns som att jag har en liten fjällbäck som rinner mellan mina bröst. Inte okej. Näe.

Jag ammar inte längre då jag sinat, jag har inte tillräckligt med mjölk så att sonen blir mätt så han får ersättning och bara snuttesuga istället. Amningen hjälpte ju till att ta bort dom flesta graviditetskilona, men det är 3kg kvar.. Ibland tillåmed 4! Ojoj...

Verkligen dags att ta sig i kragen och komma iväg på gymmet nu känner jag. Det liksom kliar i hela kroppen på mig. Och värker i ryggen. Planerade ju att börja gymma igen när jag slutat amma och det är ju typ nu. Synd bara att det kostar över 400riksdaler per månad där jag hade tänkt börja, det är många pengar när man är mammaledig! Men det är ju den enda kropp jag får så det är väl bäst att börja ta hand om den igen.

Om det bara skulle sluta storma så förbannat utomhus så jag kommer mig ut på mina 1,5timmespromenader med barnvagnen åtminstone! Det är ju lite kondition iallafall, men fan inte i höststorm tar jag med mig lilla gubben ut. Näe, jag nojar över att det ska blåsa ner i vagnen så han ska sluta andas.
Shit en sån noj-morsa jag börjat bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0