My baby is coming hooooome...

Äntligen äntligen äntligen!

Fy bubblan vad det är drygt att ha gubben borta under veckorna. Är det inte jakt så är det jobb...
Men nu är det torsdag och det betyder homecoming day! :D
Så drygt när jag jobbar oregelbundna skift och han är borta under veckorna. Har vi otur jobbar jag ju jättemycket just dom dagarna&kvällarna han är hemma. Menmen, det är ju bättre än att han ska gå på a-kassa iaf.

Förbenade lågkonjunktur, se till och vänd så mitt hjärta kan få jobba hemma igen...

Sen middag idag, inte orkar jag laga nån seriös mat när det bara är jag heller. Så dagens middag består av fil, havrefras och hemmakokt hallonsylt. Mumsfilibabba! Halvnio på kvällen vill man inte trycka i sig en massa pasta, iallafall inte jag. Fil, vad vore jag utan fil? Middagslös? Gudars vilken unkis jag håller på att bli.

Näe, nu får han ta och komma hem, imorrn ska vi laga riktig middag. Det var några dagar sen! :o
Skäms på mig. Nästa vecka ska jag nog ta mig i kragen och laga middag. Notera att jag skrev "nog." Så vi ser väl, tills vidare håller jag norrmejerier flytandes med min filkonsumtion. Låglaktosfil dessutom så man blir ju halvt ruinerad på kuppen...

Nu, Idol&havrefras. För snart kommer min älskling hem, då ska det badas badkar med min badkarl! ;)

Kommentarer
Postat av: Ingela

Hoppas ni haft en härlig helg!! :-) Vi har varit borta över helgen i ett riktigt paradis och haft det underbart :-) Kram

2009-10-05 @ 15:30:06
URL: http://ingela1975.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0