Fortfarande o-frisk.

Ja då har en ny dag vaknat till liv, tyvärr inte min kropp...
Fortfarande 200 i puls, kallsvettas, snorig som få, hostattacker och himla osugen på att äta då jag mest bara mår illa med. Gårdagen blev en dag i soffan, såg en av fem skivor från Shogun-boxen. Blir väl andra skivan idag då.

Mimmie har haft nån slags frispel på morgonen och klättrat i blomkrukorna, hängt i gardinerna och i mina byxben. Och hon ska ändå vara den lugna sortens katt. Nåväl, alla är vi små i början.
Jag jobbar febrilt med att få hon att vässa klorna på klösträdet och inte på bordsbenen, några tips på hur jag ska bära mig åt?

Så himla fint höst-väder ute, vill bara gå ut på en jättelång långpromenad men näedå. Kroppen strejkar. Typiskt!

Dags att hälla upp lite med citron-vatten, tvinga i mig några liter thé med massor av honung i och bädda ner sig i soffan. Nu är jag less på att vara sjuk.


Kommentarer
Postat av: Ingela

Usch så trist att du blivit så sjuk :-( hoppas du kryar på dig snabbt! Själv har jag varit på en härlig slädtur och njutit av det underbara vädret. Kram

2009-10-21 @ 16:12:33
URL: http://ingela1975.blogg.se/
Postat av: Hanna

hmmm, konstigt det där med att han nekade :) dom brukar göra det :) fredrik vägrar oxå att följa med :) så det blir bara ett gäng brudar som åker ner :)

ja sjukvården e inte rolig att ha att göra med.

hoppas du piggar på dig kusin :) väldigt söt kisse du hade :) vill se bilder på nya huset med :)och på vovven :)

massa bilder!!!!!!!

hehe:) sköt om dig underbara kusin

2009-10-21 @ 19:12:24
URL: http://najtaj.blogspot.com
Postat av: Lina

blev de nå marängswich ? ;) hur är allt med dig ? :p du måste bli frisk :D kallsvettas är fan jobbigt :S

krya på dig! :D massa med kramar på dig!

2009-10-22 @ 14:12:58
URL: http://lilalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0