Finally kom min mobil...

Tappade ju som sagt mobilen i toastolen förra veckan. K-L-Å-P!
Men det är inte så konstigt iofs, för jag är expert på såna där saker.
Idag kom den då äntligen, min nya! En fin svart en med 8,1Mp kamera och skyddad lins. Mer kamera än telefon alltså. Men jag fotar ju galet mycket med telefonen då jag bara har den å ingen kamera så det är ju perfekt! Ska prova den ordentligt imorrn så vi får se vad den går för.. :)

Målade naglarna i en mycket fin lila färg igårkväll, idag blandade jag spolarvätska åt mamma och vips var naglarna vita! Damn. Ni ser, jag kan jag.


Snajsig va? ;) Tack försäkringsbolaget! :)


Kommentarer
Postat av: Ingela

Snygg lur :-)

2009-10-24 @ 08:37:56
URL: http://ingela1975.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0