En sån där dag igen.

Dagskift-nattskift-kvällskift-dagskift.
Fy vilka tråkiga skift.

Mannen är borta och jobbar hela veckorna.
Fy vilka tråkiga veckor.

Katten och Hunden för världens liv och trotsar mig galet mycket.
Fy vilka jobbiga djurhumör.

Ingen idé att städa och göra fint för det ser lika djävligt ut så fort hunden kommer in.
Fy vilket tråkigt väder.

Sura griniga gubbar som ifrågasätter och ger en sånadär överlägsna blickar.
Fy vilka tråkiga människor.

Näe jag har en riktig skitdag idag. Hade nog gjort bäst i om jag stannade kvar i sängen, redan i gårmorse.
Ska se till att få i mig lite mat och sen iväg på jobbet igen. Bäst att surkorvarna håller sig undan, annars kanske jag exploderar. Man vet inte.
Men det känns som att det är nära nu.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Låter som några jobbiga dagar för dig. Hoppas ni får en mysig helg! :-) Kram

2009-10-30 @ 12:57:30
URL: http://ingela1975.blogg.se/
Postat av: Ingela

Jaa Erik är outstanding!!



Martin blir seeeeeeen, kommer inte hem förrän under natten nån gång. Sen ska han ut extra på söndag, åker på natten och kommer hem till nästa natt.. Hoppas du får en trevlig helg!! Kram kram

2009-11-06 @ 21:04:16
URL: http://ingela1975.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0