Tillbak till verkligheten.

Efter två dagar i Stockholm är vi då hemma igen. Det är himla skoj att vara borta men nog är det som fint och fruktansvärt skönt att komma hem. Det är det bästa med att åka bort, att få komma hem.

Tina Turner rockade riktigt bra! Det är galet, hur i hela fridens namn kan jag tillåta att en 69-åring har snyggare ben än mig?! Träningsångesten kom springandes ifatt mig efter ha sett Tinas välsvarvade ben och ätit världens största&sliskigaste chokladmuffin på ett café i Gamla Stan... Så dagen började hemma idag med en tallrik havregrynsgröt och en bra sväng på gymmet. Sen kom hjärtat hem från jobbet med glass... Så var det gymmandet åt skogen. Men OJ så god den är. Kommer bli riktigt svårt att hålla sig i form i sommar när den glassen finns i en frysbox nära mig. Äntligen hittat en glass med choklad utan nötter, kommer bli min bästisglass i sommar har jag på känn...

Färgade håret på morbrors fru ikväll, slingor och hela paketet. Ska bli spännande att höra vad hon tycker nu när det har torkat. Finns ju alltid mer färg på affären annars... Jag skulle verkligen behöva göra något åt min egna rufs. Färgade och slingade senast dagen före julafton så det börjar ju vara ett tag sen nu! Måste ta mig i kragen och boka tid hos en frisör, bli lite sommarfräsch&fin vore kanske inte så pjåkigt! Utväxt är ju inte sådär jättefint...

Hittade coolaste sommarpjucksen nånsin på PUB i Sthlm. Träskors-klackiskor! Gröna&fina, kommer bli givna på mina fötter på grillfesterna i sommar.


Min nya glassbästis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0