Sociala söndagen.

Storm och regn, så såg världen ut när jag tittade ut genom fönstret i morse. Börjar bli rätt trött på april-vädret nu. När nu snön bestämt sig för att ge sig av kan den väl göra det snabbt och smärtfritt. Som att rycka ett plåster ungefär.

Svärfar bjöd på middag efter lite hintar från mannen att nu var det minsann längesen sist. Och guben slog på stort, älgskavsgryta och fruktsallad till efterrätt. Inte pjåkigt alls.

Söndagar slutar ofta som ätardagar, fika här äta där. Vojvoj, måste verkligen ta tag i operation motion nu. Men gubben, vi tar det till veckan va? Kladdkaka&grädde hos Susanne och lille Benjamin, jag kom fram till två saker. Jag är definitivt laktos-intolerant och våtservettsindustrierna hålls flytande tack vare alla bebisar...

Nu ska det först genomföras två dagar i hufvudstaden med allt vad det innebär. Kanske slinker ner en söt drink eller två. Hursomhelst, åker man iväg ska man fan inte operationa motiona det minstaste...

Tyke-boy har lite lov hos farfar, eller är det kanske bootcamp? Hursomhelst, bra för han att få vänja sig lite vid sitt nya hem. För snart, hoppas det blir snart iallafall, ska det packas och flyttas igen. Börjar bli ganska så haj på det här med flyttande snart jag... Men nu är det banne mig sista gången jag packar flyttkartongerna! Nästa gång blir när dom ska packas för flytten till stugan när vi blir gamla&gaggiga och ska sitta på stugaltanen och ljuga med grått hår och löständer.

Nehepp, dags att bädda ner sig i sängen. Galet, imorrn vid den här tiden rockar vi loss i Globen för att sen vakna till hotellfrukostens ljuvliga smaker. Dessutom har mannen skaffat facebook idag så nu är min och datorns ensamtid förbi, jag har fått konkurrens om tangentbordet!

Så tack och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0